Menu
Your Cart

Συχνές Ερωτήσεις

-Είμαι επαγγελματίας πως μπορώ να δημιουργήσω επαγγελματικό λογαριασμό;

Αν έχετε επαγγελματικό ΑΦΜ :Θα πρέπει να καταχωρήσετε τα πλήρη στοιχεία της επιχείρησής σας στην φόρμα εγγραφής για επαγγελματίες. Ο λογαριασμός σας θα ενεργοποιηθεί σε 1-2 εργάσιμες ημέρες.

Αν δεν έχετε επαγγελματικό ΑΦΜ :Θα πρέπει να καταχωρήσετε τα προσωπικά σας στοιχεία και να επισυνάψετε το πτυχίο σας ή την βεβαίωση σπουδών σας , πατώντας στην επιλογή <<ανέβασμα αρχείου>>. Ο λογαριασμός σας θα ενεργοποιηθεί σε 1-2 εργάσιμες ημέρες.

 


Προσοχή ! Για να έχετε πρόσβαση στις τιμές χονδρικής θα πρέπει αφού ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός σας να κάνετε είσοδο στον λογαριασμό σας με το email & τον κωδικό σας.

 

-Μπορώ να κάνω αγορά αν δεν είμαι επαγγελματίας .

Φυσικά! Μπορείτε να κάνετε παραγγελία σας επισκέπτης ή να εγγραφείτε σαν πελάτης λιανικής.

 

-Μπορώ να επιλέξω ωράριο παράδοσης;

Το ωράριο παράδοσης ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ courier είναι από 09:00 το πρωί έως 20:00. Μπορείτε να επιλέξετε ένα 4ώρο εντός του παραπάνω αναφερόμενου ωραρίου και να το σημειώσετε στο πεδίο “σημειώσεις πελάτη” στη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας. Ωστόσο η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που το ωράριο δεν τηρηθεί από την courier.

 

-Μπορώ να διαγράψω κάποιο είδος από το καλάθι αγορών;

Ναι! Μπορείτε να διαγράψετε από το καλάθι αγορών όποιο είδος δε σας ενδιαφέρει ,με την προϋπόθεση ότι δεν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία σας. Μετά την ολοκλήρωση και εφόσον επιθυμείτε τροποποίηση της παραγγελίας σας, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

-Γιατί έχει καθυστερήσει η παραγγελία μου;

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

 

Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Υπάρχουν περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να καθυστερήσει στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Σε περίπτωση που η εταιρεία courier δεν μπορεί να σας εντοπίσει.

Η εταιρεία << ΚΑΡΑΜΑΝΙΔΟΥ ΕΥΤΕΡΠΗ>> δεν φέρει καμία ευθύνη για καθυστερήσεις που μπορεί να προκύψουν από υπαιτιότητα της εταιρείας courier ή μεταφορικής εταιρείας. Σε περίπτωση καθυστέρησης της παραγγελίας είναι ευθύνη του πελάτη να αναζητήσει την παραγγελία του και σε περίπτωση αδυναμίας εύρεσης του δέματος καλείτε να επικοινωνήσει μαζί μας το συντομότερο δυνατό.